Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)

              dotpay

Zwroty i reklamacje

1. W przypadku stwierdzenia braku towaru lub wadliwości dostarczonego towaru, Kupujący w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej powinien zgłosić reklamację listownie na adres:

CELIKO S.A.

ul. św Antoniego 71

61-359 Poznań 

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@celiko.pl

2. Zgłaszając reklamację, Kupujący powinien podać swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu), nazwę reklamowanego Towaru, datę jego otrzymania oraz możliwie szczegółowy opis stwierdzonego problemu i swojego żądania.

3. W przypadku braku którejkolwiek z ww. danych, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym celem uzupełnienia zgłoszenia reklamacji.

4. Jeżeli reklamacja dotyczy jakości produktu Sprzedawca ma prawo zwrócić się do Kupującego o przesłanie na koszt Sprzedawcy kwestionowanego produktu celem wykonania czynności wyjaśniających

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Kupującego. O sposobie jej rozpatrzenia Kupujący zostanie poinformowany przez sprzedawcę na adres e-mail.

Sklep jest w trybie podglądu

{nocache:696a1c980e7cb6ba090469bcc154f7c0#0}
Sklep internetowy Shoper.pl